Reklamacje

Reklamacje

Składanie reklamacji

Reklamację można złożyć na stronie sklepu  logując się na swoje konto w Panelu Klienta Dział Reklamcji (RMA).

Zamówienia dostarczone za pomocą kuriera, poczty polskiej czy operatora inpost oraz odebrane osobiście  prosimy o odesłanie przesyłką ekonomiczną na adres sklepu lub dostarczenie bezpośrednio:

Cesarska Perła Laskus Krzysztof

ul. Walcownicza 14 pawilon 19

04-921 Warszawa

Adres e-mail sklepu internetowego: sklep@cesarskaperla.pl

Telefon: 22 872 00 15

Procedura rozpatrzenia reklamacji

Reklamację  rozpatrujemy w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Potrzebny jest do tego reklamowany produkt, formularz reklamacyjny oraz dowód zakupu towaru. Prosimy też o określenie oczekiwań - obniżenie ceny, zwrot środków, naprawa, wymiana na produkt wolny od wad.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana za zasadną, zwrócimy koszty związane z odesłaniem reklamowanego zamówienia. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji zgodnie z żądaniem zamienimy towar na wolny od wad, zwrócimy środki, naprawimy lub obniżymy jego cenę, chyba, że naprawa lub wymiana na nowy będą niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów. W takim przypadku masz prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy.

Informacja o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij