Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego - www.cesarskaperla.pl

(ważny od 24 maja 2018)

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.cesarskaperla.pl. Sklep prowadzi Krzysztof Laskus prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Cesarska Perła Laskus Krzysztof wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju pod adresem ul. Wilgi 36 A, 04-381 Warszawa, NIP: 9521381222, REGON: 016317718, zwany dalej Sprzedawcą.
  2. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
    1. adres poczty elektronicznej: sklep@cesarskaperla.pl;
    2. pod numerem telefonu: +48 22 872 00 15.
  3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.cesarskaperla.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
  3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  4. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
  5. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  6. Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  7. Regulamin – niniejszy dokument;
  8. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
  9. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  10. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
  12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  13. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. Usługi

  1. Sprzedawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu Internetowego korzystanie z bezpłatnych Usług, które są świadczone przez Sprzedawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
  3. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
  4. Klient ma możliwość zamieszczania w Sklepie Internetowym indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. Umowa o świadczenie usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
  5. Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. Zamieszczone wypowiedzi są rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
  6. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
  7. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  8. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

V. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

  1. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  4. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Sklepu Internetowego, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
  5. Złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem telefonu lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej następuje w Dniach roboczych oraz godzinach wskazanych na stronie internetowej Sklepu Internetowego. W tym celu Klient powinien:
    1. podać w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do Sprzedawcy nazwę Towaru spośród Towarów znajdujących się na stronie internetowej Sklepu i jego ilość,
    2. wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej Sklepu,
    3. podać dane potrzebne do realizacji Zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
  6. Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, o którym mowa w pkt powyżej, podawana jest każdorazowo przez Sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości Zamówienia lub poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej wraz z informacją, że zawarcie przez Klienta Umowy sprzedaży pociąga za sobą obowiązek zapłaty za zamówiony Towar, z tą chwilą zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  7. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca każdorazowo po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła Klientowi potwierdzenie warunków złożonego Zamówienia.
  8. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania przez Klienta, będącego Konsumentem (w odpowiedzi na potwierdzenie warunków Zamówienia przesłanych przez Sprzedawcę) wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, w której Klient: akceptuje treść przesłanego Zamówienia i wyraża zgodę na jego realizację oraz akceptuje treść Regulaminu i potwierdza zapoznanie się z pouczeniem o odstąpieniu od Umowy.
  9. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na podany przez Klienta adres.
  10. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

VI. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    2. za pośrednictwem operatora pocztowego;
    3. dostarczone do Paczkomatu;
    4. odbiór własny w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  4. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2.
  5. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dostarcza wraz z Towarem paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
  6. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

VII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskim i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
    2. gotówką przy odbiorze osobistym - płatność w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy);
    3. gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja Zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia i skompletowaniu Zamówienia);
    4. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VIII. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  5. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    1. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
    2. Umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
    3. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    5. Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    8. Umowy, w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów;
    9. Umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem Umowy o prenumeratę;
    10. Umowy zawartej w drodze aukcji publicznej;
    11. Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    12. Umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym kosztem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta.
  8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.

IX. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres Cesarska Perła Laskus Krzysztof, ul. Walcownicza 14/19, 04-921 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@cesarskaperla.pl, numer telefonu +48 22 872 00 15.
  4. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  6. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Cesarska Perła Laskus Krzysztof, ul. Walcownicza 14/19, 04-921 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@cesarskaperla.pl, numer telefonu +48 22 872 00 15.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XI. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.

XII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XIII. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

XIV. Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.

 

pixel

                                                           



                                                           Regualmin Sklepu internetowego Cesarska Perła

                                                                  (ważny od 25 grudnia 2014 roku)


 

 

1 Sklep Internetowy cesarskaperla.pl działający pod adresem www.cesarskaperla.pl prowadzony jest przez firmę "Cesarska Perła Laskus Krzysztof" z siedzibą przy ul. Wilgi 36 A, 04-831 Warszwa, NIP 952-138-12-22, REGON 016317718  na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nr 84603  wydanego przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy i zwany jest dalej „Sprzedawcą”.

 

2. Zamawiający w sklepie internetowym cesarskaperla.pl zwany „Klientem” powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Podczas rejestracji na stronie cesarskaperla.pl lub składania zmówienia Klient zostanie poproszony o zaakceptowanie postanowień niniejszego Regulaminu.


3. Zapytania i reklamacje mogą być kierowane na adres sklep@cesarskaperla.pl lub pod numerem telefonu (22) 872 00 15 (opłata według cennika danego operatora).

                                                   

§ 1Realizacja zmówienia

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet poprzez stronę cesarskaperla.pl, na której można dokonywać zamówień. Przedmiot zamówienia zwany jest też dalej Produktem.

2. Klient po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, składa zamówienie wybierając Produkty za pomocą opcji „Dodaj do koszyka”. Następnie za pomocą opcji „Do kasy” przechodzi do modułu umożliwiającego wybór sposobu odbioru i płatności za dokonane zamówienie.

3. Klient otrzymuje potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z numerem zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres e-mail podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.

4. Sprzedawca wysyła potwierdzenie wysłania zamówienia na wybrany przez Klienta adres e-mail.


5. W trakcie składania zamówienia Klient wskazuje:
- zamawiany towar
- adres, na jaki ma być dostarczony towar oraz adres na jaki ma zostać wystawiona faktura. Mogą to być dwa różne adresy.
- sposób dostawy
- sposób płatności

 

6. Wiążące dla obu stron transakcji są informacje odnośnie ceny produktu, kosztów dostawy  oraz pozostałe warunki widniejące przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.    

7. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe  wypełnienie oraz przesłanie przez Klienta formularza  zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów. Błędne lub niedokładne podanie adresu przez Klienta uniemożliwi lub opóźni dostarczenie zamówionego towaru/realizację zamówienia.


8. Każde zamówienie przesłane do Sprzedawcy jest potwierdzane drogą elektroniczną lub telefonicznie przez pracownika sklepu.  Podanie nieprawidłowych lub niepełnych danych w formularzu zamówienia przez Klienta uniemożliwi przyjęcie zamówienia.


9. Do każdego zamówienia dołączamy dowód zakupu w postaci paragonu z kasy fiskalnej lub faktury VAT (w przypadku faktury VAT prosimy o przesłanie potrzebnych danych).


10. Sprzedawca realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.         


                                                 § 2.  Modyfikacja zamówienia

1. Klient może dokonywać zmian w złożonym zamówieniu aż do momentu wysłania zamówienia do Klienta.

2. Zmian można dokonać kontaktując się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@cesarskaperla.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (22) 872 00 15(opłata według cennika danego operatora). .
 
3. Zmiany mogą dotyczyć: rezygnacji z całości zamówienia bądź jego części, a także zmiany w adresie dostawy zamówienia, bądź też danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji Klienta, na konto Klienta, z którego płatność została dokonana. Jeżeli Klient nie posiada własnego konta bankowego należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym na adres przez niego wskazany.

 

 

                                                         § 3 . Formy płatności

1.  Zamawiając dostawę do domu, możecie Państwo zapłacić za zamówiony towar gotówką przy        

  odbiorze lub wybrać inną formę płatności:

- przelew na rachunek bankowy: 09 1140 2004 0000 3302 4010 5124 (mbank) 

- płatność w systemie IAI S.A. oraz przelewy24.pl

 

Odbierając zamówiony towar w sklepie Cesarska Perła ul. Walcownicza 14 pawilon 19 04-921 Warszawa możecie Państwo zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.



                                                        § 4  . Ceny towarów

1. Ceny wszystkich towarów prezentowanych w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w polskich złotych. W cenie produktu nie są zawarte koszty przesyłki.


2. Ceny kawy i herbaty oraz innych produktów sprzedawanych na wagę podawane są za 50 gram Produktu lub jego wielokrotność.       


3. Łączna kwota za dokonane zamówienie jest podawana na stronie www.cesarskaperla.pl   po zaakceptowaniu sposobu dostawy i płatności oraz jest wysyłana klientowi w postaci wiadomości elektronicznej na adres e-mailowy podawany w trakcie rejestracji.


                                     § 5. Termin realizacji zamówień, wysyłka i koszty dostawy.

1. Czas realizacji zamówienia wynosi przeciętnie od 1 do 2 dni roboczych. Całkowity czas realizacji łącznie z dostawą zamówienia zależy od wyboru firmy dostarczającej przesyłkę - dla Poczty Polskiej jest to od 2 do 4 dni roboczych, a dla firmy kurierskiej 2-3 dni roboczych. W przypadku płatności przelewem czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas realizacji przelewu.


2. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej

- firmy kurierskiej UPS 

Możliwy jest również odbiór osobisty w punkcie obsługi Sprzedawcy (ul. Walcownicza 14 paw. 19 wejście od ulicy Filmowej,  Warszawa – Falenica , bazar. tel. 22 872 00 15). 

3. Koszt dostawy uzależniony jest od wartości zamówienia i wybranego sposobu płatności        

               

                                                                        4. W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do punktu obsługi . O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową.

5. Zamówiony towar wysyłamy za darmo przy przekroczeniu wartości zamówienia wynoszącego 150 zł.

 

6. Zamówione towary są dostarczane na adres wskazany w formularzu zamówienia.



                                                                   § 6. Warunki reklamacji

 

1. Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania produktów bez wad.

2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar konsumpcyjny jest wadliwy.

3. W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
a) wymiany towaru na nowy;
b) naprawy towaru;
c) obniżenia ceny;
d) odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

4. Klient może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@cesarskaperla.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Klienta,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

5. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

6. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.

7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej

8. Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 17 dni kalendarzowych. Jeśli Sprzedawca nie dochowa tego terminu, Klient może wyznaczyć mu czas na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedawcy  i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.

9. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji to sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy Klienta. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Klient powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.


10. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego produktu zostaną zwrócone przez Sprzedawcę.




                                                     § 7 . Prawo odstąpienia od umowy  (zwrot)

1. W okresie 14 dni od otrzymania nabytego produktu, Klient który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od  tej  umowy bez przyczyny i ponoszenia kosztów zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827). Jeżeli jednak Klient wybrał sposób dostarczenia Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

 

2. Rozpoczęcie 14 dniowego okresu, w którym możliwe jest odstąpienie od umowy następuje w momencie otrzymania zamówionego produktu przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę.

 

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (wzór jest zamieszczony pod regulaminem). Skorzystanie ze wzoru nie jest obowiązkowe.

 

4. Odstąpienie od umowy może dotyczyć wszystkich Produktów objętych zamówieniem albo ich części.

5. Klient ma możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną wysyłając oświadczenie na adres e-mail: sklep@cesarskaperla.pl. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może być również wysłane pocztą tradycyjną  na adres: Cesarska Perła Laskus Krzysztof ul. Wilgi 36 A 04-831 Warszawa. Sprzedawca na podany przez  Klienta adres e-mail  prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

6. W przypadku odstąpienia od umowy w opisanym wyżej trybie, umowę uważa się za niezawartą.

 

7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy oraz towaru, zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania.

 

9. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku, gdy Klient chce otrzymać zwrot środków za Produkt w inny sposób należy tę informację wpisać w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.


10. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

- umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym,

nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem

terminu do odstąpienia od umowy;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana

według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze

względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;.

- umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał

w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy

dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza

rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

- umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne

albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli

opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o

prenumeratę;

- umowy zawartej na aukcji publicznej;

 

 

 

 


                                                                  § 8. Dane osobowe


1. Dokonując rejestracji w Sklepie Internetowym cesarskaperla.pl Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym cesarskaperla.pl. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2. Klienci Sklepu internetowego cesarskaperla.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.


3. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sklepu Internetowego cesarskaperla.pl nie są sprzedawane ani udostępniane osobom trzecim niebiorącym udziału w realizacji zamówienia.

4. Szczegółowe informacje na temat danych osobowych można znaleźć w sekcji Polityka prywatności



                                                               § 9.  Postanowienia końcowe

1. Produkty prezentowane ma stronach Sklepu Internetowego cesarskaperla.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.

 

2. Sklep Internetowy cesarskaperla.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.

 W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie opisu lub danych technicznych prosimy o kontakt z obsługą Sklepu, która udzieli Klientowi niezbędnych informacji   w tym zakresie. Gdyby jednak dane prezentowane na stronie sklepu w dniu złożenia zamówienia przez Klienta nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 14  dni od daty otrzymania towaru ma on prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

3. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 

 

 

 

 

 

  Wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

– Adresat: Cesarska Perła Laskus Krzysztof ul. Wilgi 36 A 04-831 Warszawa                              

   e-mail:  sklep@cesarskaperla.pl

 

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/oświadczenie następującej usługi(*)

 

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

 

– Imię i nazwisko konsumenta (-ów)

 

– Adres konsumenta (-ów)

 

– Podpis konsumenta (-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

– Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić 

 

 

 

 

 

                                                                           

 

                                                          Regulamin Sklepu Internetowego Cesarska Perła

                                                                        (ważny do 24 grudnia 2014 roku )



                                                                                  I. Postanowienia Ogólne

Sklep Internetowy cesarskaperla.pl działający pod adresem www.cesarskaperla.pl prowadzony jest przez firmę "Cesarska Perła Laskus Krzysztof" z siedzibą przy ul. Wilgi 36 A, 04-831 Warszawa, NIP 952-138-12-22, REGON 016317718 prowadzoną na podstawie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nr 84603  wydanego przez Prezydenta miasta stołecznego Warszawy.
Zapytania i reklamacje mogą być kierowane na adres sklep@cesarskaperla.pl lub pod numerem telefonu (22) 872 00 15 (opłata według cennika danego operatora).

                                                                                 II. Realizacja zmówienia

1. Klient może składać zamówienie  w Sklepie Interenetowym cesarskaperla.pl przez całą dobę za pośrednictwem strony   internetowej www.cesarskaperla.pl. Klient po zarejestrowaniu się i zalogowaniu, składa zamówienie wybierając produkty za pomocą opcji „Dodaj do koszyka”. Następnie za pomocą opcji „Do kasy” przechodzi do modułu umożliwiającego wybór sposobu odbioru i płatności za dokonane zamówienie.

2. W trakcie składania zamówienia Klient wskazuje:
- zamawiany towar
- adres, na jaki ma być dostarczony towar oraz adres na jaki ma zostać wystawiona faktura. Mogą to być - dwa różne adresy.
- sposób dostawy
- sposób płatności

 

3. Wiążące dla obu stron transakcji są informacje odnośnie ceny produktu, kosztów dostawy  oraz pozostałe warunki widniejące przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.    

4. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe  wypełnienie oraz przesłanie przez Klienta formularza  zamówienia udostępnionego podczas procedury zamawiania towarów. Błędne lub niedokładne podanie adresu przez Klienta uniemożliwi lub opóźni dostarczenie zamówionego towaru/realizację zamówienia.


5. Każde zamówienie przesłane do Sklepu jest potwierdzane drogą elektroniczną lub telefonicznie przez pracownika Sklepu.  Podanie nieprawidłowych lub niepełnych danych w formularzu zamówienia przez Klienta uniemożliwi przyjęcie zamówienia.


6. Do każdego zamówienia dołączamy dowód zakupu w postaci paragonu z kasy fiskalnej lub faktury VAT (w przypadku faktury VAT prosimy o przesłanie potrzebnych danych).


7. Sklep realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.         


                                                                                   III. Modyfikacja zamówienia

1. Klient może dokonywać zmian w złożonym zamówieniu aż do momentu wysłania zamówienia do Klienta.

2. Zmian można dokonać kontaktując się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@cesarskaperla.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (22) 872 00 15.
 
3. Zmiany mogą dotyczyć: rezygnacji z całości zamówienia bądź jego części, a także zmiany w adresie dostawy zamówienia, bądź też danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata za towar została dokonana z góry, zwrot należności nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od dnia otrzymania rezygnacji Klienta, na konto Klienta, z którego płatność została dokonana. Jeżeli Klient nie posiada własnego konta bankowego należność zostanie zwrócona przekazem pocztowym na adres przez niego wskazany.

 

 

                                                                                        IV. Formy płatności

1.    Za produkty zamówione w Sklepie można zapłacić w następujący sposób:  
- Gotówką przy odbiorze w punkcie sprzedaży 
- Za pobraniem – gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze towaru
- Przelewem na rachunek bankowy: 09 1140 2004 0000 3302 4010 5124 (mbank) 
- Za pośrednictwem serwisu płatności.pl, przelewem elektronicznym lub kartą kredytową  



                                                                                          V. Ceny towarów

1. Ceny wszystkich towarów prezentowanych w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) wyrażonymi w polskich złotych. W cenie produktu nie są zawarte koszty przesyłki.


2. Ceny kawy i herbaty oraz innych produktów sprzedawanych na wagę podawane są za 50 gram produktu lub jego wielokrotność.       


3. Łączna kwota za dokonane zamówienie jest podawana na stronie www.cesarskaperla.pl   po zaakceptowaniu sposobu dostawy i płatności oraz jest wysyłana klientowi w postaci wiadomości elektronicznej na adres e-mailowy podawany w trakcie rejestracji.


                                                                                        VI.    Wysyłka i Zwroty

1. Czas realizacji zamówienia wynosi przeciętnie od 1 do 2 dni roboczych. Całkowity czas realizacji łącznie z dostawą zamówienia zależy od wyboru firmy dostarczającej przesyłkę - dla Poczty Polskiej jest to od 2 do 3 dni roboczych, a dla firmy kurierskiej 24 godziny. W przypadku płatności przelewem czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas realizacji przelewu.

2. Wysyłka towaru realizowana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty (obowiązuje w dni robocze tj. poniedziałek - piątek, w które nadajemy paczki). Zakupy, za które wpłaty wpłynęły w piątek po godz. 14.00 oraz w sobotę i niedzielę są wysłane w poniedziałek. 

3. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej

- firmy kurierskiej UPS 

Możliwy jest również odbiór osobisty w sklepie (ul. Walcownicza 14 paw. 19 wejście od ulicy Filmowej, bazar Warszawa – Falenica tel. 22 872 00 15). 
  

4. Koszt dostawy uzależniony jest od warości zamówienia i wybranego sposobu płatności        

               

                                                                        Kwota zamówienia

                                                             0 - 100 zł                    100,01 - 150 zł                powyżej 150,01

Poczta Polska przelew                  11 zł                                 5,5 zł                             0 zł

Poczta Polska pobranie                15 zł                                 7,5 zł                             0 zł

Kurier UPU przelew                      18 zł                                    9 zł                             0 zł 

Kurier DPD pobranie                    20 zł                                  10 zł                             0 zł


5. W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są dostarczane do sklepu. O możliwości odebrania zamówionego towaru informujemy drogą e-mailową.

6. Zamówiony towar wysyłamy za darmo przy przekroczeniu wartości zamówienia wynoszacego 150 zł.

 

7. Zamówione towary są dostarczane na adres wskazany na formularzu zamówienia.



                                                                                                VII. Warunki reklamacji

1. W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem Klient ma prawo do jego wymiany bądź zwrotu pieniędzy.     

 

2. W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.

3. W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu reklamacyjnego reklamowany towar prosimy odesłać wraz z dowodem zakupu, który Klient otrzymał przy dostawie oraz z opisem reklamacji na adres Sklepu internetowego cesarskaperla.pl.

 

4. Sklep Internetowy cesarskaperla.pl w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych udzieli odpowiedzi na reklamację Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Sklep Internetowy cesarskaperla.pl naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany towar wraz z kosztami przesyłki w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od daty rozpatrzenia reklamacji.


                                                                      VIII. Prawo odstąpienia od umowy  (zwrot)


1. W okresie 10 dni od dostarczenia zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstapienia od umowy według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271)) składając sprzedawcy oświadczenie na piśmie z podaniem danych personalnych oraz sposobu zwrotu należności.

2. Zgodnie z art. 10.3. pkt. 5 Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny prawo do odstąpienia od umowy (jeżeli strony nie umówiły się inaczej) nie przysługuje w wypadkach:

 

a. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumentaich oryginalnego      opakowania;

b. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

c. świadczeń o właścwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą tj. zamówienia specjalne, o których mowa w niniejszym regulaminie;

d. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

e. dostarczania prasy;

f. usług w zakresie gier hazardowych.

 

3. Zwrot pieniędzy następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni (czternastu) dni od momentu otrzymania przez Sklep pisemnego odstąpienia od umowy.

                                                                                      IX. Dane osobowe


1. Dokonując rejestracji w Sklepie Internetowym cesarskaperla.pl Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym cesarskaperla.pl. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

2. Klienci Sklepu internetowego cesarskaperla.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz usunięcia.


3. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sklepu Internetowego cesarskaperla.pl nie są sprzedawane ani udostępniane osobom trzecim niebiorącym udziału w realizacji zamówienia.

4. Szczegółowe informacje na temat danych osobowych można znaleźć w sekcji Polityka prywatności



                                                                             X. Postanowienia końcowe

1. Produkty prezentowane ma stronach Sklepu Internetowego cesarskaperla.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.

 

2. Sklep Internetowy cesarskaperla.pl dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością.

 W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie opisu lub danych technicznych prosimy o kontakt z obsługą Sklepu, która udzieli Klientowi niezbędnych informacji   w tym zakresie. Gdyby jednak dane prezentowane na stronie sklepu w dniu złożenia zamówienia przez Klienta nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10  dni od daty otrzymania towaru ma on prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

3. W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).     

 

                                                                                                                                                                                                                                               





Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij